FRÅGOR & SVAR


Kan jag beställa poster i eget mått eller motiv?

Vi är läskigt flexibla. Skicka oss ett mail så fixar vi det, men det kostar – såklart – mer, beroende på vad du är ute efter. 


Jag har inte fått någon orderbekräftelse.

Om du lagt en order hos oss men inte mottagit en orderbekräftelse kan det bero på att du angett fel mailadress. Hör av dig till oss på info@mopsdesign.se och fråga om vi har en order registrerad på dig så kan vi korrigera din e-mail adress och maila dig din orderbekräftelse. Det kan också bero på att ordern inte gått igenom, hör då av dig till oss innan du lägger en ny beställning för att undvika att det blir dubbla beställningar.


Hur gör jag en retur?

Du mailar oss på info@mopsdesign.se När din retur blivit registrerad hos oss får du ett mail med instruktioner och fraktsedel. Returen ska skickas väl emballerad.


Kan jag ångra mitt köp?

Vill du ångra ett köp innan din order hunnit lämna vårt lager så maila oss omgående. Vi kan dock inte garantera att vi hinner åtgärda detta innan din beställning går ut, då vårt lager är mycket snabba i plock och pack. Har du lagt din beställning på helgen eller efter vår stängningstid kan du maila oss på info@mopsdesign.se


Hur spårar jag mitt paket?

Vi skickar med ”vanlig” posten så vi kan inte följa den.